de-cate-sed-am-nev

De cate ședințe am nevoie ?

"Quiet the mind and the soul will speak."

 

Nou!

Incepand cu 03.01.2022 voi lucra exclusiv cu cele doua programe de terapii in relaxare:

Pentru terapiile in relaxare si hipnoza  (hipnoterapiehipnopsihoterapie) va puteti programa la fiul meu, psih. Victor Adrian Gavrilov, care lucreaza cu acelasi program de hipnopsihoterapie, cu care am lucrat eu pana acum. Exceptie fac doar pentru acei clienti care au inceput terapia cu mine si vor s-o continue tot cu mine. 

Dati clic aici pentru:

Programul de psihoterapie sugestiva.

Programul de sugestoterapie.

Programul de hipnoterapie.

Programul de hipnopsihoterapie.

Este bine sa faceti testul de potrivire ("cei 6 pasi") ca sa stiti pentru ce tip de psihoterapie sa optati. Daca nu-l faceti, atunci optati din start pentru psihoterapia sugestiva.

 

Vă puteţi opri în orice moment doriţi, desigur.

 

Ciclul  I al programului de hipno-psihoterapie cuprinde 13 sesiuni.

  • 2 sesiuni de pregatire;
  • 10 sesiuni de hipno-psihoterapie – contin, fiecare: tehnici de relaxare cu imagerie dirijata + hipnoterapie ericksoniana;
  • o sesiune sugestoterapie – contine o tehnica de relaxare cu imagerie dirijata + training autogen Schultz.

 

Este bine  sa aveti in vedere ca sedintele sunt din ce in ce mai complexe si primiti, cu fiecare sedinta, din ce in ce mai multe lucruri care va sunt absolut necesare pentru a rezolva, mai usor, ceea ce aveti de rezolvat si a obtine ceea ce doriti sa obtineti prin acest tip de terapie.

  • după transa - 1 ("transa de explorare"), pentru că aţi învăţat, cât de cât, să intraţi în transă, v-aţi obişnuit cu procedura de lucru şi v-aţi eliberat puţin de stres. Puteţi continua terapia cu ajutorul videoclipurilor (13 videoclipuri) postate pe pagina cabinetului: Microprograme

  • după transa - 3, pentru că aţi învăţat foarte bine să intraţi în transă (iniţiere, fixare, consolidare si stabilizare a efectelor), s-au dat deja prescripţii pentru subconştient ca să rezolve o anumită situaţie, vă simţiţi deja ceva mai bine, si, avand  acces la încă două vidoclipuri centrate pe obţinerea unei relaxări cât mai eficiente, "Relaxare Jacobson" şi "Relaxare totală",  puteţi să continuaţi terapia cu ajutorul celorlalte videoclipuri postate pe pagina cabinetului.

  • după transa - 5, pentru că aţi ales deja, propria dv. tehnica de autohipnoză, pe care am fixat-o şi am stabilizat-o şi puteţi face, din acest moment, autohipnoză.
  • după AT-Schultz puteti, de asemenea, sa va opriti; se introduce, intre  transa 5 si transa 6, tehnica AT-Schultz, pe care o puteţi învăţa într-o singură şedinţă.

  • după transa - 7, vă puteţi, de asemenea, opri, pentru că aţi obţinut deja, un echilibru emoţional  destul de bun, aţi închis uşa trecutului şi aţi deschis uşa unui viitor pe care îl doriţi din tot sufletul. Aici se încheie cele 7 transe (+AT Schultz) pentru eliberarea de stres. (au si alte obiective). În mod normal, în acest moment starea dv. de spirit ar trebui să fie destul de mult schimbată în bine.
  • după transa - 10, vă puteţi opri, de asemenea, pentru că ultimele trei transe (T8, T9, T10) sunt  pentru  a simţi plăcerea de a trăi, clarificarea obiectivelor de viaţă şi o tehnică de sondare a minţii supraconstiente ("înţelepciune interioară", "inteligenta interioară", "sine superior" – alegeţi orice sintagmă doriţi).

    Învăţaţi să puneţi întrebări, în transă, şi să primiţi răspunsuri de la intuiţia dvs. 

Desigur, cei care doresc, pot sa faca terapia completa (ciclul 1 + ciclul 2).

Important este sa initiem  schimbarea ("primul pas") intrucat, in 5-10 transe hipnotice, toti veti invata sa faceti foarte bine autohipnoza si puteti continua sa lucrati si singuri (in autohipnoza), intarind efectele pozitive ale  terapiei si amplificand schimbarile pozitive din viata dvs, astfel incat sa va realizati menirea si sa va transformati visele in realitate.

Cercetarile au aratat ca un lucru foarte important, atunci cand oamenii fac autohipnoza, este sa faca autohipnoza macar 5 minute, in fiecare zi, la un timp stabilit dinainte de ei insisi, numit "timpul pentru hipnoza". In acel moment au practic o intalnire cu ei insisi, si este probabil cea mai importanta intalnire din acea zi. Hipnoza este un raspuns conditionat: cu cat o faci mai des, cu atat o faci mai bine. Si cu cat o faci mai bine, cu atat efectele sunt mai puternice, apar mai rapid si devine mai utila si doresti s-o faci mai des, si devii tot mai bun la ea, si este si mai utila, si mai eficienta. Si astfel intri intr-un ciclu extrem de benefic. Si orice om merita macar 5 minute, zilnic, din timpul lui  pentru el insusi. Folositi-l pentru a face autohipnoza si a va bucura de ea, astfel incat sa fiti sanatosi, sa va eliberati de stresul cotidian, inerent, sa aveti o stare de spirit foarte buna. Terapiile scurte sunt active, este important sa lucrati,  sa faceti si dv. ceva intre sedinte, pentru a fixa si stabiliza efectele terapiei si pentru a continua sa va eliberati de stres. Prin practica, tehnicile devin deprinderi, ajungand sa faca parte din structura dvs de personalitate si, astfel, se desfasoara de la sine, fara efort (ca mersul pe bicicleta) oricand este necesar. Nu este suficient sa dorim din tot sufletul ceva si sa ni-l imaginam in detalii. Este necesar si sa actionam, sa facem ceva pasi pe drumul spre atingerea obiectivelor.

 

 

 

 

 

 

"Pana si cel mai viguros stejar
a fost candva
un vlastar firav
in bataia vantului."
Arthur Schopenhaur

 

 
Tags: No tags

Comments are closed.