SAM_0384-284x150

Antrenamentul autogen Schultz

Este cel mai important instrument de lupta contra stresului, elimiminand emotiile negative produse de stres.

Este si un instrument de preventie a stresului.

Este cea mai importanta si cea mai raspandita tehnica de relaxare din lume cu efecte foarte puternice de relaxare fizica si psihica si de reglare a sistemului nervos vegetativ (autonom), care are ca principala functie reglarea activitatii tuturor organelor corpului uman si a proceselor psihice.

 

Efecte:

  • creste echilibrul emotional;
  • se imbunatateste concentrarea atentiei, memoria,  capacitatea de invatare;
  • se regleaza functiile tuturor organelor si procesele psihice;
  • se imbunatateste circulatia sanguina.
  • creste autocontrolul si autocunoasterea.

Datorita acestei reglari, simptomele bolilor psihosomatice (HTA, astm, ulcer, diabet, etc) se diminueaza treptat pana dispar …

Aceasta tehnica este conceputa si fundamentata stiintific de medicul psihiatru neamt Schultz, intre anii 1934-1937 (in Berlin si in Elvetia), dupa ce practicase hipnoza 25 de ani. S-a raspandit apoi in intreaga lume fiind cea mai cunoscuta, cea mai importanta si cea mai eficienta  tehnica de relaxare (Bousinger).

Tehnica pe care o veti invata aici, are structura unei sedinte hipnopsihoterapeutice, folosindu-se sugestii directe si scurte scenarii psihoterapeutice centrate pe simptom.

Realizate in stare hipnotica, cele 7 exercitii ale antrenamentului autogen au efecte foarte puternice si rapide de echilibrare emotionala si eliminarea efectelor negative ale stresului.

Aceasta tehnica de relaxare profunda, odata invatata, o puteti practica toata viata, oricand doriti sa va simtiti bine, sa va accesati resursele interne, sa aduceti ceva pozitiv in starea dumneavoastra: liniste… calm… energie… odihna…

Dupa ce l-ati invatat, il puteti practica fara videoclip si dureaza 5-10 minute!

Obiectivele principale ale terapiei de relaxare :

  • starea de bine,liniste si calm;
  • reglarea fizica si emotionala;
  • invatarea tehnicii de relaxare „antrenamentul autogen Schultz” (training autogen, relaxare Schultz, relaxare autogena).

Frecventa: 1- 5 sedinte pe saptamana.

Numai cu programare

 
 
Tags: No tags

Comments are closed.