IMG_0032

Inainte de a va programa

 

 

Calea de urmat in stilul propriu

 

 

Daca doriti sa experimentati programul de hipno-psihoterapie, puteti sa parcurgeti urmatorii 6 pasi care sunt descrisi, un pic mai jos, in acest articol. Acesti 6 pasi nu sunt obligatorii, insa va orienteaza spre informatia necesara, pe care ar fi foarte bine sa o aveti inainte de a incepe terapia, sunt ca o plimbare printr-un magazin.

Cum se completeaza formularul este scris aici: Formular pentru cei 6 pasi.

 

Aveti acum posibilitatea sa optati pentru a face terapia doar cu sedinte de 60 minute, deoarece aceste sedinte pot fi oricand compensate de programele mele audio pe care le gasiti aici.

 

Pentru mai multe informatii,

va invit sa dati clic pe cuvintele albastre.

Cei 6 pasi

 

Cate programe de terapie sunt?

Hipnoterapia si Sugestoterapia:

 

„Cei patru apostoli erau trei: Luca si Matei.”

Testul si Relaxarea

 

Cititi si, daca puteti, faceti/experimentati ceva:

Cititi si, daca puteti, alegeti ceva:

Mesaj: povestea dvs (foarte pe scurt)

 

Dupa ce ati completat si trimis acest Formular, consider ca sunteti pregatiti pentru sesiunile in cabinet/online.

Aveti deja jumatate din prima sedinta de pregatire efectuata gratuit (si in ritmul dvs propriu), si puteti sa va faceti o programare aici: Calendar programări.

Nu faceti programari pentru alte persoane.

Succes!

 

 

Sesiunile de pregătire

  • se fac inaintea sesiunilor de terapie si le puteti achizitiona de aici (60 min./sed. x 2) sau de aici ( 90 min./sed. – forma scurta de pregatire).

Puteti opta pentru orice varianta de pregatire, inclusiv pentru aceasta varianta de pregatire minimala:

  1.  Locul tau special
  2.  Pregatire 2- inregistrare audio

pregatire -1: „Locul tau special” – prima relaxare – este gratuita (este prima jumatate din P1). A doua jumatate din P1 o faceti in cabinet/online. Orice tip de terapie alegeti sa faceti, va incepe cu aceasta sedinta de pregatire.

– pregatire 2 – inregistrare audio – este pregatirea din programul audio Ora de Vis (modulul 1) si o puteti achizitiona de aici. In aceasta sedinta de pregatire aveti alte doua exercitii de relaxare cu imagerie dirijata cat si  patru „exercitii de imaginatie” (teste de sugestibilitate) care arata gradul dvs de a va transpune intr-o situatie si cat de potrivit este, pentru dvs, acest tip de terapie (teapie prin sugestie, efectuata in relaxare).

 

  • puteti alege sa faceti, ca prima sedinta in cabinet, Relaxarea autogena Schultz, care nu necesita sedinte de pregatire si nici completarea formularului pentru cei 6 pasi. Aceasta sedinta o puteti continua cu oricare din terapiile in relaxare si hipnoza pe care noi le oferim.

 

Costuri
  • Daca ati facut cei 6 pasi si ati achizitionat (si efectuat cu succes) a doua sedinta de pregatire, atunci putem sa facem a doua jumatate din sesiunea de pregatire-1, si sa continuam apoi cu sesiunile de terapie (psihoterapie sugestiva, sugestoterapie, hipnoterapie).
  • In cazul in care nu vreti sa va informati de pe site-ul nostru si nici nu vreti sa experimentati prima relaxare „Locul tau special „ (videoclip pe care l-am postat gratuit pe you tube), si doriti doar sa stam de vorba, atunci programati-va pentru o sesiune de discutii online, iar sedintele de pregatire (P1 si P2) le vom face cand ne intalnim din nou, in varianta aleasa de dvs.
  • Daca doriti sa lucrati singuri, puteti sa achizitionati oricare dintre programele audio pe care le gasiti Aici.

 

„Cele mai bune chei sunt cele care se potrivesc.”

Alte informatii
  • Structura primei sedinte de pregatire online este urmatoarea: tehnici de relaxare cu imagerie dirijata pentru eliberare de stres si stare de bine (40 min.) + discutii (15 min.).
  • Nu trebuie sa achizitionati toate sedintele de la inceput. Luati doar o sedinta.
  • In cazul in care nu stiti pentru ce tip de terapie sa optati, in cabinet putem face, dupa sedintele de pregatire, sesiunile de terapie descrise aici: modalitatea-4. Astfel dvs veti putea face o alegere in cunostinta de cauza.
  • Puteti opta pentru terapiile in relaxare (psihoterapia sugestiva; sugestoterapia) ale caror efecte sunt foarte puternice si de care poate beneficia marea majoritate a oamenilor, intrucat se pune mai putin accent pe vizualizare si mai mult pe senzatii de relaxare profunda. In acest caz, repetitiile intre sedinte se pot face mai ales cu aceste 3 videoclipuri gratuite si puteti alege varianta minimala de pregatire.

 

Daca ati ales sa faceti terapia online, asigurati-va conditii de confort si puneti pe un alt dispozitiv, o muzica de relaxare. Noi folosim, ca fond muzical,  „A Healing Gift to Humanity” – de Frederic Delarue.

Sunteti liberi sa alegeti orice varianta preferati.

Eu sunt specializata in psihoterapie in relaxare (hipno-psihoterapie), totusi daca doriti doar sa vorbim, atunci programati-va o sesiune de videoterapie.

Oricine doreste, poate sa-si faca o programare, oricand, la fiul meu, psih. Victor Adrian Gavrilov, care lucreaza cu acelasi program de hipno-psihoterapie – totusi sunt diferente, el adaptandu-si, desigur, programul atat siesi, cat si persoanei cu care lucreaza.

 

 

Atentie!

„Unde nu este ascultare, nu cheltui vorba.”

Ben Sirah – Cartea intelepciunii

In cazul in care ati trecut prin acesti „6 pasi„, pe care eu va recomand sa-i faceti inainte de a va programa, si performanta dvs a fost zero absolut, ba, mai mult, nici nu ati putut sa treceti prin ei, inseamna ca este posibil ca terapiile in relaxare si hipnoza (hipnoterapia) sa nu fie potrivite pentru dvs. Puteti sa optati pentru terapiile in relaxare (psihoterapia sugestiva; sugestoterapia) sau/si pentru tratamentul medicamentos.

Lista psihiatri

Lista centre

 

 

Concluzii

Este bine sa faceti testul de potrivire („Cei 6 pasi „) ca sa stiti pentru ce tip de psihoterapie sa optati. Daca nu-l faceti, atunci puteti sa optati din start pentru psihoterapia sugestiva.

Nu exista terapie potrivita pentru toata lumea si la care toti oamenii sa reactioneze puternic si in acelasi fel. In hipno-psihoterapie, reactia la tehnicile si scenariile psihoterapeutice este individualizata din start (prin ele insele – suntem unici). In plus, terapia se adapteaza si mai mult, de catre terapeut, in sedintele din cabinet.

Exista o diferenta destul de mare intre videoclipuri (sesiuni izolate, inregistrate cu persoane diferite, cu ani in urma), programul audio Ora de Vis (standardizat, adaptat pentru mediul audio, sesiunile sunt structurate intr-un program de terapie), sesiunile online (cu avantajele lor foarte mari dar si cu dezavantajele lor) si sesiunile din cabinet (posibilitati infinite, insa mai costisitoare).

Cititi inca o data contraindicatiile hipnoterapiei.

Succes!

Dosarele programului de psihoterapie sugestiva; 21.12.2021 – 27.12.2021

Invatarea este un element fundamental si este posibil sa invatam sa fim mai sensibili la sugestie si hipnoza,

prin practica si experienta.”

In mod cert toata lumea are capacitatea individuala de a accesa stari modificate de constiinta.

Sensibilitatea individuala poate fi punctul de plecare pentru noi invataturi,

iar o evolutie ulterioara este intotdeauna posibila din moment ce potentialul inconstient este nelimitat.”

Annalisa Faliva – „Autohipnoza”

Testul de potrivire – cei 6 pasi
Gradul de dezvoltare a resurselor pentru a putea beneficia cat de cat de terapiile in relaxare si hipnoza (hipnoterapie; hipno-psihoterapie) este de minim  nota  5 (suficient).
Terapiile in relaxare (psihoterapia sugestiva; sugestoterapia) nu necesita capacitati de vizualizare dezvoltate, intrucat pornesc de la senzatii pe care orice om le simte, in mod natural, atunci cand este profund relaxat (greutate, moleseala, caldura, etc.). Totusi este necesara preluarea cuvintelor. Pot beneficia de aceste terapii marea majoritate a oamenilor.

Am numit acest test „de potrivire” intrucat arata si disponibilitatile dvs de timp, efort, bani, capacitate de a intelege ce este scris pe paginile unde va duc cei 6 pasi, dorinta de a investi ceva in sanatea dvs. Daca testul vi se pare dificil, atunci va puteti indrepta spre tratamentul medicamentos sau spre terapia prin dialog, in stare de veghe. Insa nici ele nu ofera garantii 100%, nu sunt perfecte, nici magice sau miraculoase.

 

Distributia gaussiana a performantelor 

Nivele de performanta existente pe o scala cu 10 trepte (note sau calificative):
1: foarte slab.
2: slab.
3-4 : slabi mijlocii – insuficient, la limita medie inferioara.
5-7: mijlocii – suficient.
8: mijlocii bine – medie superioara.
9: bine (peste medie),
9-10: foarte bine (nivel superior),

Anton Tabachiu – Psihologia ocupationala, pg.43

 

Cercetările arată că 90% din subiecţi pot atinge o transă uşoară, 70% o transă medie şi doar 10% până la 20% intra într-o stare hipnotică profundă (de tip somnambulic). Este nevoie de cel putin o transa medie pentru a obtine modificari la nivelul structurii profunde de personalitate.

Nu discutam aici de motivele pentru care o persoana nu poate prelua cuvintele, fiindca am scris deja la contraindicatiile hipnoterapiei.

 

 

„Daca viata e un joc, nu puteti invinge decat facand tot ce puteti,

cu orice mijloace aveti la dispozitie,

ca in acea veche povestire,

pe care poate ati auzit-o cand erati mic.

Folositi-va talentele si veti fi rasplatit.

Lasati-le sa stea nefolosite, si veti pierde.

Povestea spunea ca fiecare om primeste un alt numar de talente,

sau genuri diferite de talente,

in nici un caz nu este o imparteala dreapta,

dar nu castiga decat aceia care isi primesc talentele si le folosesc.”

Kevin Hogan – Metafora cu muntele

 

Programul de hipnopsihoterapie – 01.06.1999 – 01.06.2021

 

 

O simpla relaxare

Va astepam!

Traseul este acesta. Mai multe informatii gasiti la Contact.

 

 

 

 

Psihoterapie sugestiva – „Initierea” – prima sesiune de terapie in relaxare.

Structura videoclipului:

  • La inceput are o inductie prin tehnica relaxarii musculare progresive, pe care o fac de obicei, pentru ca o consider foarte eficienta (00:01 – 7:20).

Urmeaza:

  • cele 7 exercitii ale Trainingului autogen Schultz (7:21 – 25:15), 
  • aprofundarea relaxarii si validarea ei prin catalepsia pleoapelor (25:16 – 33:24).
  • imageria dirijata (primul exercitiu: 33:25 – 38:39 ; al doilea exercitiu: 38:40 – 41:49).
  • sugestiile directe centrate pe obiectiv (41:50 – 46:34).
  • Iesirea din transa: 46:35 – 50:39

 

Va multumim!

Tags: No tags

Comments are closed.